შეფასების რუბრიკა


                    შეფასების სქემა პრეზენტაციისთვის უცხო ენაში

შედეგები
1–2
3–4
5–6
7–8
9–10
შესავლის გაკეთება
არ აქვს გაკეთებული,ან ძალიან მწირია
ტრაფარეტუ
ლი და 
უინტერესოა
არ არის 
მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
თვის
საინტერესოდ
არის
 მოწოდებული
მოძიებული 
აქვს ისეთი 
დამატებითი მასალა, ,
 რომელიც მსმენელების
ინტერესს
 იწვევს
თემის წარმოდგენა
ძალიან მწირი მასალაა  გადმოცემული
ლოგიკა დარღვეულია 
და ბუნდოვანი
ნაწილობრივ გასაგებია და  განმარტებას მოითხოვს.
ლოგიკურად
 არის
აგებული,
შეინიშნება 
მცირე
 ხარვეზები
თემა ლოგიკურადაა
აგებული,
წარმოდგენილი
საკითხები ნათელიდა 
გასაგებია.
საუბარი
გაუგებრად ლაპარაკობს
დაბნეულია 
და გაუგებრად 
ლაპარაკობს
ხშირად 
ჩერდება,
იმეორებს 
ერთსა და
იმავეს
გამართული 
და გასაგებია
გამართული და
გასაგებია,
 არ ორჭოფობს,

საუბრობს
დარწმუნებით
დასკვნების გაკეთება
არ არის გაკეთებული
არის
 მცდელობა
გაუმართავი და ულოგიკოა
ლოგიკურია,
კარგად არის

ჩამოყალიბებული
ლოგიკური,
 კარგად ჩამოყალიბე
ბული და 
ორიგინალურია
აუდიტორიასთან კონტაქტი
არ არის აუდიტორიასთან კონტაქტი
უჭირს  აუდიტორია
სთან
კონტაქტი
პერიოდულად ცდილობს 
კონტაქტს
გრძნობს
აუდიტორიის
განწყობას და
ამყარებს
 კონტაქტს
კარგად ფლობს
 კომუნიკაციის უნარს
თვალსაჩინოების გამოყენება
არ იყენებს თვალსაჩინოებას
იყენებს
 მწირად ან  
შეუსაბამოდ
იყენებს მწირად ან შეუსაბამოდ
იყენებს

თვალსაჩინოებებს
 (დიაგრამებს,
ცხრილებს)
შესაბამისად
იყენებს
 თანამედროვე
ტექნოლოგიებს
პრეზენტაციისათვის
აუდიტორიის კითხვებზე პასუხი
ვერ პასუხობს კითხვებს
უჭირს პასუხების გაცემა
პასუხები არ 
არის გამართული
თითქმის 
ყველა კითხვას
პასუხობს
ყველა კითხვა
ს პასუხობს


~

       

                  შემაჯამებელი დავალების შეფასება

ქულები
შეფასების დონეები შემაჯამებელი დავალებებისთვის
კომენტარები
1–2
  • ვერ ასრულებს შემაჯამებელ
  •  დავალებებს
  • აუთვისებელი დარჩა განვლილი
  •  მასალის უმეტესობა.
  • დასახული მიზნების ნაწილი
  • ელემენტარულ დონეზეა
  • მიღწეულინაწილი მიუღწეველია
3–4
  • განვლილი მასალის ნაწილისათვის მიღებულია ელემენტარულ დონეზე.
5–6
·         განვლილი მასალა დამაკმაყოფილებელ
 დონეზეა ათვისებული;
·         განვლილი მასალის ნაწილია
თვისებულია
 ელემენტარულ დონეზე,ნაწილი – საშუალო 
დონეზე;
7–8
·         განვლილი მასალა ათვისებულიასაშუალო 
დონეზედასახული მიზნებიმიღწეულია
 საშუალო დონეზე;
  • განვლილი მასალის ნაწილია
  •  
  • თვისებულიადამაკმაყოფილებელ
  •  დონეზე,
  • ნაწილი –მაღალ დონეზე ;
  • დასახული მიზნების ერთინაწილი 
  • დამაკმაყოფილებელდონეზეა
  •  მიღწეულინაწილი –მაღალ დონეზე.
9–10
  • განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალ დონეზე;
  • დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია მაღალ დონეზე.


                    შეფასების სქემა პრეზენტაციისთვის უცხო ენაში

Комментариев нет:

Отправить комментарий