შეფასების სქემა პრეზენტაციისთვის
უცხო ენაში
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
|
შესავლის
გაკეთება
|
არ აქვს გაკეთებული,ან ძალიან მწირია
|
ტრაფარეტუ
ლი
და
უინტერესოა
|
არ არის
მცდელობა
აუდიტორიის დაინტერესების
თვის
|
საინტერესოდ
არის
მოწოდებული
|
მოძიებული
აქვს
ისეთი
დამატებითი
მასალა, ,
რომელიც
მსმენელების
ინტერესს
იწვევს
|
თემის
წარმოდგენა
|
ძალიან მწირი მასალაა გადმოცემული
|
ლოგიკა
დარღვეულია
და ბუნდოვანი
|
ნაწილობრივ
გასაგებია და
განმარტებას მოითხოვს.
|
ლოგიკურად
არის
აგებული,
შეინიშნება
მცირე
ხარვეზები
|
თემა ლოგიკურადაა
აგებული,
წარმოდგენილი
საკითხები ნათელიდა
გასაგებია.
|
საუბარი
|
გაუგებრად
ლაპარაკობს
|
დაბნეულია
და
გაუგებრად
ლაპარაკობს
|
ხშირად
ჩერდება,
იმეორებს
ერთსა და
იმავეს
|
გამართული
და
გასაგებია
|
გამართული და
გასაგებია,
არ
ორჭოფობს,
საუბრობს
დარწმუნებით
|
დასკვნების
გაკეთება
|
არ არის გაკეთებული
|
არის
მცდელობა
|
გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურია,
კარგად არის
ჩამოყალიბებული
|
ლოგიკური,
კარგად
ჩამოყალიბე
ბული
და
ორიგინალურია
|
აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
არ არის აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
უჭირს აუდიტორია
სთან
კონტაქტი
|
პერიოდულად
ცდილობს
კონტაქტს
|
გრძნობს
აუდიტორიის
განწყობას და
ამყარებს
კონტაქტს
|
კარგად ფლობს
კომუნიკაციის უნარს
|
თვალსაჩინოების
გამოყენება
|
არ იყენებს თვალსაჩინოებას
|
იყენებს
მწირად
ან
შეუსაბამოდ
|
იყენებს მწირად ან შეუსაბამოდ
|
იყენებს
თვალსაჩინოებებს
(დიაგრამებს,
ცხრილებს)
შესაბამისად
|
იყენებს
თანამედროვე
ტექნოლოგიებს
პრეზენტაციისათვის
|
აუდიტორიის
კითხვებზე პასუხი
|
ვერ პასუხობს კითხვებს
|
უჭირს
პასუხების გაცემა
|
პასუხები არ
არის
გამართული
|
თითქმის
ყველა
კითხვას
პასუხობს
|
ყველა კითხვა
ს
პასუხობს
|
~
შემაჯამებელი დავალების შეფასება
შეფასების დონეები შემაჯამებელი დავალებებისთვის
|
კომენტარები
|
|
1–2
|
|
|
3–4
|
|
|
5–6
|
· განვლილი მასალა
დამაკმაყოფილებელ
დონეზეა
ათვისებული;
· განვლილი მასალის ნაწილია
თვისებულია
ელემენტარულ დონეზე,ნაწილი – საშუალო
დონეზე;
|
|
7–8
|
· განვლილი მასალა ათვისებულიასაშუალო
დონეზე, დასახული მიზნებიმიღწეულია
საშუალო დონეზე;
|
|
9–10
|
|
შეფასების სქემა პრეზენტაციისთვის
უცხო ენაში
Комментариев нет:
Отправить комментарий